Käsikirja voittavan yrityskulttuurin rakentamiseen
2020
Yrityskulttuuri on tärkein erottautumistekijäsi, sillä vasta yrityksen kulttuuri määrittää, mitä strategiasta syntyy arjessa. Rakentamalla voittajan yrityskulttuurin rakennat samalla niin henkilöstön kuin asiakkaidenkin kanssa myös uskotun ja luotetun brändin.
Paras työpaikka ikinä! -kirja antaa vinkkejä voittavan yrityskulttuurin luomiseen. Siinä käsitellään, miten ihmisten ajatukset otetaan huomioon, miten niitä jalostetaan ja miten niiden kehittymisestä huolehditaan alati uudistuvassa toimintaympäristössä.
Asiantuntijasta vaikuttajaksi
2017
Henkilöbrändi on ammatillinen henkivakuutuksesi. Se tarjoaa nostetta urallesi tai yrityksellesi, auttaa rakentamaan luottamusta ja lisää työsi arvoa. Henkilöbrändi rakennetaan löytämällä oma tapa kommunikoida osaamista, olemalla rohkeasti esillä ja kehittämällä omaa profiloitumista – ja ennen kaikkea olemalla aito.
Kirjoittajat auttavat sinua matkallasi henkilöbrändiksi asiantuntemuksensa ja kokemuksensa kautta, ja kirjaan on haastateltu tunnettuja vaikuttajia. Kirja on hyödyllinen erityisesti eri alojen asiantuntijoille, johtajille, yrittäjille – kaikille, jotka haluavat nousta vaikuttajaksi ison tai pienen yleisön silmissä.
Opas johdolle
2016
B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja on yritysjohdon käytännönläheinen opas tehokkaamman myynti- ja markkinointikoneiston rakentamiseen kannattavan kasvun luomiseksi.
Kirjassa käydään läpi modernin B2B-markkinoinnin strategiat, suunnittelu, keinot ja toteutus sekä annetaan käytännön työkaluja arkeen. Kirjan caseissa esitellään konkreettisesti muutosprosessin eri vaiheissa olevien yritysten tilannetta ja kehityskaarta sekä miten myynnin ja markkinoinnin haasteita on pystytty yrityksissä ratkaisemaan. Kirja oli Kultasulka 2017 finalisti.
Voittajan resepti toimialasi valloitukseen
2014
Mielipidejohtaja sisältää markkinoiden valloituksen reseptin: ainekset, joita tarvitset mielipidejohtajuuden rakentamiseen ja kilpailijoidesi kampittamiseen. Ne eivät ole rakettitiedettä, vaan käytännöllisiä periaatteita, joilla yritys nousee itseään isompaan asemaan markkinoilla.
Teos sisältää lukuisia case-esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat toimineet ja onnistuneet sisältömarkkinoinnissa ja sisäisessä markkinoinnissa. Pystyt palaamaan kirjaan kerta toisensa jälkeen hakemaan tilanteeseesi sopivaa suunnitelmaa, työkaluja ja inspiroivaa esimerkkiä.
Blogilla mainetta ja mammonaa
2011
Blogimarkkinointi on käytännön opas ammattimaiseen bloggaamiseen. Se kertoo, kuinka blogi tukee bisnestäsi ja miten voit blogilla tienata rahaa tai muita lisäetuja. Kaikki tämä onnistuu tietenkin blogin lukijan ehdoilla: kirja auttaa rakentamaan kiinnostavan blogin, joka perustuu laadukkaaseen sisältöön.
Blogimarkkinointi-kirja voitti Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton Kultasulka-palkinnon vuonna 2012. Lue juttu Markkinointi&Mainonta-lehdestä: Blogimarkkinointi pokkasi Kultasulan.
Modernin myynnin ja markkinoinnin sanansaattaja Jarkko haluaa olla rakentamassa Suomesta maailman parasta markkinointimaata ja kirjoissaan tarjoilee yrityksille ja tekijöille keinoja ottaa toimialansa haltuun.